Bakan Bayraktar, Pakistanlı bakanlarla bir araya geldi
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammed Ali ve Elektrik İşlerinden Sorumlu Enerji Bakanı Sardar Awais Leghari ile İstanbul’da bir araya geldi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammed Ali ve Elektrik İşlerinden Sorumlu Enerji Bakanı Sardar Awais Leghari ile İstanbul’da bir araya geldi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammed Ali ve Elektrik İşlerinden Sorumlu Enerji Bakanı Sardar Awais Leghari ile İstanbul’da bir araya gelerek iki ülke arasındaki yeni yatırım ve iş birliği fırsatlarını değerlendirdiklerini bildirdi.
Görüşmenin içeriğine ve ele alınan başlıklara değinen Bayraktar, "Toplantıda, elektrik iletim ve dağıtım altyapısının güçlendirilmesi, enerji kaynaklarının şebekeye entegrasyonu ve piyasa regülasyonu konularını değerlendirdik" dedi.
Türkiye'nin son dönemdeki altyapı hamlelerini paylaştıklarını belirten Bayraktar, "Pakistan’ın elektrik piyasasındaki reform sürecine yönelik görüş alışverişinde bulunurken Türkiye olarak son 23 yılda altyapımızı 3 kat büyüterek elde ettiğimiz büyük dönüşüm tecrübesini kendileriyle paylaştık" ifadesini kullandı.
Bakan Bayraktar, iki ülke arasındaki geleceğe dönük iş birliği vizyonunu vurgulayarak "Ortak çalışma alanlarımızı daha da ileriye taşımak amacıyla ülkelerimiz arasında yeni yatırım, ortaklık ve iş birliği fırsatları oluşturmak için tam bir koordinasyon içinde çalışmaya devam edeceğiz” açıklamasını yaptı.
Hibya Haber Ajansı© Copyright 2026 ankaramuhabir.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.