Yenimahalle’de 18. geleneksel sünnet merasimi düzenlendi
Ankara Yenimahalle Belediyesi’nin 18’incisini gerçekleştirdiği geleneksel sünnet merasiminde yüzlerce çocuk ve aileleri bir araya geldi.
Ankara Yenimahalle Belediyesi’nin 18’incisini gerçekleştirdiği geleneksel sünnet merasiminde yüzlerce çocuk ve aileleri bir araya geldi.
Ankara Yenimahalle Belediyesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen sünnet merasiminin 18’incisi gerçekleştirildi.
Yenimahalle Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü’nde düzenlenen programa, kayıt yaptıran çok sayıda aile çocuklarıyla birlikte katıldı.
2009 yılından bu yana 20 binden fazla çocuğun ücretsiz olarak sünnet edildiği etkinlikte, çocuklar için müzikli eğlenceler, palyaço gösterileri ve yüz boyama etkinlikleri düzenlendi.
Belediye Başkanı Fethi Yaşar, sünnet merasimlerinin her yıl geleneksel olarak sürdüğünü belirterek, “Ağustos ayında da sünnet şölenimizi hep birlikte gerçekleştireceğiz” dedi.
Hibya Haber Ajansı© Copyright 2026 ankaramuhabir.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.