Özarslan: Esnafımızla istişareye devam edeceğiz
Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, ilçede faaliyet gösteren ulaşım esnafıyla bir araya gelerek talep ve önerileri dinledi. Ziyaretlerde esnafın sorunları ve çözüm önerileri ele alındı.
Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, ilçede faaliyet gösteren ulaşım esnafıyla bir araya gelerek talep ve önerileri dinledi. Ziyaretlerde esnafın sorunları ve çözüm önerileri ele alındı.
Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, ilçede faaliyet gösteren ulaşım esnafıyla bir araya geldi.
Keçiören-OSTİM Dolmuş Durağı ile Aktepe Stad Taksi Durağı’nı ziyaret eden Özarslan, şoför esnafıyla sohbet ederek ulaşım sektöründeki ihtiyaçlar hakkında görüş alışverişinde bulundu. Esnafın çalışma koşullarının iyileştirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılması konularının belediye gündeminde olduğunu belirten Özarslan, desteklerin süreceğini ifade etti.
Ziyaretlerde esnafla doğrudan iletişim kuran Özarslan, Keçiören Belediyesi’nin istişare kültürüyle hareket ettiğini vurguladı. Ulaşım hizmetlerinin kent yaşamındaki önemine dikkat çeken Özarslan, esnafın katkısının ilçenin gelişimi açısından kritik olduğunu söyledi.
Esnaf ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Başkan Özarslan’a teşekkür etti.
Hibya Haber Ajansı© Copyright 2026 ankaramuhabir.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.