Başkan Dutlulu, selden etkilenen vatandaşları ziyaret etti
Manisa’nın Salihli ilçesinde selden etkilenen vatandaşları ziyaret eden Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, 700 bin TL tutarında ayni ve nakdi destek sağlandığını açıkladı.
Manisa’nın Salihli ilçesinde selden etkilenen vatandaşları ziyaret eden Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, 700 bin TL tutarında ayni ve nakdi destek sağlandığını açıkladı.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli’de geçtiğimiz günlerde meydana gelen sel felaketinden etkilenen vatandaşları ziyaret etti.
Salihli programı kapsamında ilçeye gelen Dutlulu, Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ve beraberindeki heyet ile birlikte afetzedelerin evlerine giderek vatandaşların talep ve ihtiyaçlarını dinledi.
Ziyaretlerde vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileten Dutlulu, afetin ilk anından itibaren belediye ekiplerinin sahada olduğunu ve çalışmaların sürdüğünü ifade etti.
Dutlulu, selden etkilenen vatandaşlara toplam 700 bin TL tutarında ayni ve nakdi yardım desteği sağlandığını belirterek, belediye olarak her koşulda vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini aktardı.

Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 ankaramuhabir.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.